Wednesday, October 22, 2008

happy besday, aja..

Posted by aliaa at 20:09

suprise besday party for aja.. tugas aku beli kek..

ikot plan asal (last week), aku spttnye baling telor kt die.. tp disebabkan aku jalan pn x btol skang neyh, aku batalkan niat aku nk baling telor kt die.. tkut nnti die kejar n baling telor kt aku blk.. (dh konfem2 aku x smpat nk slmtkn diri kalo die kejar aku.. nk brjalan pn ssh skang ni..)

tp bile smpai je kt umah aja (aku, nuyu n nadia is d last prson smpai kt umah aja), dorg soh gk aku baling telor kt aja.. (jht sgt ke aku..?? tyme nk buat mnde2 jahat neyh, aku la yg dsuruh).. huhu..

so, i'm d first person yg baling telor kt aja.. yeay.. lps gk gian aku nk baling telor.. rse2nye last skali aku baling telor tyme besday adie ari tu.. bln 3.. lme tu.. dh 7 bulan x men baling2 telor..^^ bkn telor je yg aja kne.. tepung skali la.. tak perfect la kalo xde tepung.. ngee~ (alia, mmbazir2.. eyh, tp bkn slh aku.. bile aku smpai kt luar umah aja tu, dorg dh sdiakan telor.. xtau la spe yg beli..)

btw, hepi besday aja.. luv u, dear..



p/s : i'm so happy when i see her happiness..

4 comments:

AnAdKiNg on October 22, 2008 at 10:33 PM said...

huhu.. dah nama bufday.. x best plak x de acara baling2 kan.. aja suke buat bnde tuh, tu yang aku mewajibkan ada acara tersebut. ngeh..ngeh..ngeh..btw ni apsal oggix dah disuspended ek?

::aliaa:: on October 24, 2008 at 9:14 PM said...

ana..
hehe..
aku ske ati tgk aja hepi..
oggix ngah update 2..
aku syg nk buang oggix aku..

Tan Sri Dr. Azizi Azizan said...

Semoga umur die skrg tu membuatkan die lebey berfikiran waras dgn tidak melakukan perkara-perkara yang tidak sepatutnya dan tidak masuk akal...

Saeng Il Hajar Chuk Ha Hamnaeda!

::aliaa:: on October 26, 2008 at 3:38 PM said...

huhu..
die mmg dh brfikiran waras la..
dun worry..

Wednesday, October 22, 2008

happy besday, aja..



suprise besday party for aja.. tugas aku beli kek..

ikot plan asal (last week), aku spttnye baling telor kt die.. tp disebabkan aku jalan pn x btol skang neyh, aku batalkan niat aku nk baling telor kt die.. tkut nnti die kejar n baling telor kt aku blk.. (dh konfem2 aku x smpat nk slmtkn diri kalo die kejar aku.. nk brjalan pn ssh skang ni..)

tp bile smpai je kt umah aja (aku, nuyu n nadia is d last prson smpai kt umah aja), dorg soh gk aku baling telor kt aja.. (jht sgt ke aku..?? tyme nk buat mnde2 jahat neyh, aku la yg dsuruh).. huhu..

so, i'm d first person yg baling telor kt aja.. yeay.. lps gk gian aku nk baling telor.. rse2nye last skali aku baling telor tyme besday adie ari tu.. bln 3.. lme tu.. dh 7 bulan x men baling2 telor..^^ bkn telor je yg aja kne.. tepung skali la.. tak perfect la kalo xde tepung.. ngee~ (alia, mmbazir2.. eyh, tp bkn slh aku.. bile aku smpai kt luar umah aja tu, dorg dh sdiakan telor.. xtau la spe yg beli..)

btw, hepi besday aja.. luv u, dear..



p/s : i'm so happy when i see her happiness..

4 ngokngek.. on "happy besday, aja.."

AnAdKiNg on October 22, 2008 at 10:33 PM said...

huhu.. dah nama bufday.. x best plak x de acara baling2 kan.. aja suke buat bnde tuh, tu yang aku mewajibkan ada acara tersebut. ngeh..ngeh..ngeh..btw ni apsal oggix dah disuspended ek?

::aliaa:: on October 24, 2008 at 9:14 PM said...

ana..
hehe..
aku ske ati tgk aja hepi..
oggix ngah update 2..
aku syg nk buang oggix aku..

Tan Sri Dr. Azizi Azizan said...

Semoga umur die skrg tu membuatkan die lebey berfikiran waras dgn tidak melakukan perkara-perkara yang tidak sepatutnya dan tidak masuk akal...

Saeng Il Hajar Chuk Ha Hamnaeda!

::aliaa:: on October 26, 2008 at 3:38 PM said...

huhu..
die mmg dh brfikiran waras la..
dun worry..

 

i'm not a loser Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare