Thursday, October 16, 2008

huarghhh (yawn)

Posted by aliaa at 04:18

[calling]


ismail (bukan nama sebenar) : aliaa, bgun2.. dah kol 6.. smyg subuh.. bangun2..

me : aaaa.. dh kol 6 ke..?? aaaa.. aku rse skejap je aku tdo.. aaaa (sile bce dlm keadaan mamai ntuk sume dialog "me")

ismail : bgun la weyh.. g smyg subuh..

me : ok2.. thanx..

aku ltk phone.. aku tgk jam dlm keadaan mamai2.. arghhh.. ngokngek betul la budak ni.. bru kol 3.11.. $*%#6#*%#$@ (fikir sndiri la ayat yg ssuai ntuk org yg dganggu tido kol 3 pg..)


[sms]

me : ko jahaaaaatttttt.. tpu aku.. (ni bukan sms manja.. ni sms marah)


[calling (again)]

ismail : hahahahahaha.. anda telah trkena PANGGILAAAAAAANNN HANGIIIIIIITTTTT...!!



ngokngek btol la bdk ni sorg.. aku dh la bru tdo kol 1 td.. so, smpt tdo 2 jam je.. aaaaaarrrrgggghhhh.. woii.. farah fauzana ngn faizal ismail pun tgh tdo lagi.. dorang tak buat panggilan hangit kol 3 pg..

dan akibatnya, aku dh tak dpt tido..(T_T) ya ALLAH ya TUHANKU, kenapalah aku ditemukan dgn kwn2 yg amat kejam..(T_T) (T_T) (T_T) (T_T)

dh la tyme call die ungkit "insiden kt kantin".. "insiden kt kntin" merujuk kpd insiden yg amat memalukan aku dan mnjatuhkan air muka srta maruah aku.. cewaaahh.. biarlah antara aku, nuyu, nadia dan kwn2 aku yang BERMATA SCANNER tu je yang tau.. uuuuuuu..(T_T) (T_T)

aku post entry ni sbb aku tak dpt nk tdo dah.. so, smbg stadi balik.. today is the last paper.. hoorrayy.. (hoorrayy ntuk last paper.. bkn horraayy sbb xleyh tdo..)

kpd rakan2 ku yg insomnia, sila jgn mgganggu tido rakan2 anda yg normal..




p/s : (T_T) (T_T) (T_T) ..........

4 comments:

sakinah said...

hahaha. Macam kenaaaal je 'Panggilan Hangit' versi Medan tu! hohoho.

Cian Aliaa dah tak dapat tido. Klu kin yg kena lak, mmg maki hamun gak aa kot. Sengal btol. Exam hari ni last kan? All the best,babe!

::aliaa:: on October 17, 2008 at 5:37 PM said...

haha..
nk wt cmne kn..
dh kwn2 mmg cmtu..
trime je la..
ngee~

jennyto on October 17, 2008 at 6:32 PM said...

haha org len kne panggilan hangit jadi pemes kat Hot Fm!!

aliaa trus jadi HOT!! :p

::aliaa:: on October 18, 2008 at 4:06 PM said...

spe la x hot kalo kne pggilan hangit kol 3 pg..
phew..
ngee~

Thursday, October 16, 2008

huarghhh (yawn)



[calling]


ismail (bukan nama sebenar) : aliaa, bgun2.. dah kol 6.. smyg subuh.. bangun2..

me : aaaa.. dh kol 6 ke..?? aaaa.. aku rse skejap je aku tdo.. aaaa (sile bce dlm keadaan mamai ntuk sume dialog "me")

ismail : bgun la weyh.. g smyg subuh..

me : ok2.. thanx..

aku ltk phone.. aku tgk jam dlm keadaan mamai2.. arghhh.. ngokngek betul la budak ni.. bru kol 3.11.. $*%#6#*%#$@ (fikir sndiri la ayat yg ssuai ntuk org yg dganggu tido kol 3 pg..)


[sms]

me : ko jahaaaaatttttt.. tpu aku.. (ni bukan sms manja.. ni sms marah)


[calling (again)]

ismail : hahahahahaha.. anda telah trkena PANGGILAAAAAAANNN HANGIIIIIIITTTTT...!!



ngokngek btol la bdk ni sorg.. aku dh la bru tdo kol 1 td.. so, smpt tdo 2 jam je.. aaaaaarrrrgggghhhh.. woii.. farah fauzana ngn faizal ismail pun tgh tdo lagi.. dorang tak buat panggilan hangit kol 3 pg..

dan akibatnya, aku dh tak dpt tido..(T_T) ya ALLAH ya TUHANKU, kenapalah aku ditemukan dgn kwn2 yg amat kejam..(T_T) (T_T) (T_T) (T_T)

dh la tyme call die ungkit "insiden kt kantin".. "insiden kt kntin" merujuk kpd insiden yg amat memalukan aku dan mnjatuhkan air muka srta maruah aku.. cewaaahh.. biarlah antara aku, nuyu, nadia dan kwn2 aku yang BERMATA SCANNER tu je yang tau.. uuuuuuu..(T_T) (T_T)

aku post entry ni sbb aku tak dpt nk tdo dah.. so, smbg stadi balik.. today is the last paper.. hoorrayy.. (hoorrayy ntuk last paper.. bkn horraayy sbb xleyh tdo..)

kpd rakan2 ku yg insomnia, sila jgn mgganggu tido rakan2 anda yg normal..




p/s : (T_T) (T_T) (T_T) ..........

4 ngokngek.. on "huarghhh (yawn)"

sakinah said...

hahaha. Macam kenaaaal je 'Panggilan Hangit' versi Medan tu! hohoho.

Cian Aliaa dah tak dapat tido. Klu kin yg kena lak, mmg maki hamun gak aa kot. Sengal btol. Exam hari ni last kan? All the best,babe!

::aliaa:: on October 17, 2008 at 5:37 PM said...

haha..
nk wt cmne kn..
dh kwn2 mmg cmtu..
trime je la..
ngee~

jennyto on October 17, 2008 at 6:32 PM said...

haha org len kne panggilan hangit jadi pemes kat Hot Fm!!

aliaa trus jadi HOT!! :p

::aliaa:: on October 18, 2008 at 4:06 PM said...

spe la x hot kalo kne pggilan hangit kol 3 pg..
phew..
ngee~

 

i'm not a loser Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare